Renault Megane CC 2.0 T (III-deo)
Na prvi pogled ovaj CC izgleda kao pravi gradski smeker.
Iako ovaj Megan nije u drečavim bojama karakterističnim za ovakve automobile, na svakom koraku, svih pet dana testa, je izazivao poglede i uzdahe od 7 do 77.Dakle vozili smo Cabrio u decembru! Na putovanju u svim vremenskim uslovima, od sunčanog do kiše i snega, koje se na kraju krajeva pretvorilo u porodično putovanje sa dvoje male dece i skoro 1000 predjenih kilometara.
Megan ima benzinski motor 2.oT od 175KS, obuven je u 205/17 cola Michelin Pilot pneumatike, menjač 6 brzina, automatsku klimu, kožne kadice, podizače, automatska svetla i brisače, ABS, stakleni krov, alu-papučice, ukratko full

opremu. Kada sednete u auto, stiče se utisak da su konstruktori pazili na svaki detalj, od niklovanih delova i kaseta za sitnice, pa do genijalne ručne kočnice. Najzanimljiviji detalji su izgled ručne kočnice, stakleni krov koji upotpunjuje osećaj kada ste u kupe modu, kartica-ključ koju je dovoljno da držite u džepu da bi otključali i startovali auto, malo dugmence na bravi za spoljno zaključavanje, zadnji prozori koji se spuštaju u S-modu, kameleon boja koja varira od zelene po suncu, teget po podne i crne po mraku itd...
Sve u svemu CC je fenomenalan auto, koji vas bukvalno tera da ga zavolite, svaki put kada ga ponovo ugledate, bilo da ste šmeker, švaler ili porodičan čovek sa čoporom dece.
Megan je opremljen ABS-om koji odlično obavlja svoj zadatak, motor se rado vrti i na višim obrtajima, ali tek kad ga poterate preko 4000 rpm shvatite zašto nema ESP. Menjač je sa 6 brzina, precizan, ali za moj ukus malo predugog hoda. Prtljžnik je oko 490 l izuzetne funkcionalnosti, ali kada ste u kupe varijanti. Kada se, posle 20-tak sekundi, spusti krov njegova zapremina se više nego prepolovi.

Sedišta su kožna, kadice, podešavaju se i po visini, izuzetne udobnosti, čak i posle 5 sati neprekidnog putovanja nismo osetili nikakve tragove zamora, ni mi matori, a ni deca. Maximalna brzina je 220km/h, Megan se izuzetno lako vozi, kako pri manjim tako i pri većim brzinama, preticanje je gotovo spektakularno, jednostavno pritisnete na papučicu gasa u kojoj god da ste brzini i ispred i iza vas više nema nikoga. Nema rezervni točak, već dva spreja kao prvu pomoć, što smo osetili već prvog dana vožnje, ali naravno zahvaljujuci tehničkoj podršci Renault-Nissan Serbia tima, (čitaj-čika Žile) problem je rešen trenutno.
Na kraju šta reći, Renault Megane CC 2.oT sa cenom oko 28000 eura i prosečnom potrošnjom oko 10l/100km, je strašan "autić" srednje klase dostojan svakoga, čak i zakletih Volkswagenovaca.
Vratili smo ga svojim ljubaznim domaćinima i iza svega su ostala dva pitanja: kako to da CC bolje "čuči" mojoj ženi nego meni i šta znači ono T u nazivu ?!
Ostale stranice: 1 2 3
Written by Aleksandar
Slovo T je oznaka za turbo koji poseduje i koji je prilagodjen/doradjen tako da daje elasticnost pri vecem opsegu obrtaja tako da se "turbo rupa" slabije oseca.
Pogodnosti kako kome ali zna se sta su mu mane: ti elektronski senzori za kisu, svetlo etc. - kvare se cesto i veoma su skupi za popravku, inace mu silna elektronika povecava cenu servisa. Motor jeste lepo uradjen ali ipak nije resenje za svaki dan, neki tih dizel (sto DCi i nije u odnosu na druge) i odsustvo te silne elektronike bi mu vise pasovalo po mom misljenju.
btw Kartica za kljuc, glupost. Koliko se samo ljudi sa Lagunom 2 zalilo na nju. Zamislite situaciju da zurite i ne mozete da upalite svoja kola u ispravnom stanju zbog fancy kartice. Piiih, eto zasto ljudi vole VW!
Autor Nick — 26 Jan 2007, 22:01